Jak rozróżnić rodzaje budowy ciała mężczyzny?

Jak rozróżnić rodzaje budowy ciała mężczyzny?

przez DennisBom » Wt maja 23, 2017 9:41 am

Typ mezomorficzny. Urodzony bodybuilder. Można powiedzieć, że mezomorficy są kulturystami z natury. Budowanie mięśni nie jest gwoli nich żadnym problemem, choć i chce wysiłku, sił i odporności. Podobnie jak endo- i ektomorficy, mezomorficy mogą odnieść wiele zalet z określonego sportu i diety. Oto kilka porad. Lepsze mięśnie, a jeszcze części i symetrię budowy produkujemy poprzez odpowiednią kombinację ćwiczeń siłowych, gdy na dowód: przysiady, wiosłowanie i wyciskanie Mezomorficy dobrze znoszą długie sesje treningowe i krótsze odpoczynki między zestawami ćwiczeń (nie dużo niż 45-60 sekund). Wystarcza im w zupełności 6-10 wyborów i 6-12 powtórzeń. Optymalna częstotliwość zadań to cztery dni w tygodniu : dwa dni ćwiczeń, sam dzień odpoczynku. Na ogół do budowy mięśni wystarcza zwykła, zrównoważona dieta. Nie mieszka potrzeba obciążania organizmu dużymi kwotami białka czy węglowodanów. Jemy z rozsądkiem i trzymamy ilość tkanki tłuszczowej na odpowiednim poziomie.
Reklama: testosteron w tabletkach
Trening na poprawę siły, każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Ruch na szybkich ciężarach z śladową ilością powtórzeń w seriach (8-1).Przerwy pomiędzy seriami wydłużamy do 3-5 minut. Na ważne grupy wykonujemy 8-10 serii, na drobne 6-8 serii.Trening oparty na pierwszych ćwiczeniach z użyciem wolnych ciężarów. Czas trwania: 4-8 tygodni (nie dłużej) Zapewne jest wtedy dopiero bardzo powszechny zapis, i z tych norm są odstępstwa, bo każdy organizm reaguje inaczej na ostatnie same bodźce. I tak w rzeczywistości, każdy powinien zrobić sobie swój program - odpowiedni do jednych predyspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako baza do dalszych prób zadania tego planu.
 
Posty: 17
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2016 6:26 pm
Lokalizacja: Poland

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron